Известие

Collapse
No announcement yet.

156 проблем с регулиране на фар. Help?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ALFonsOlder Покажи съобщение
    бях чел някъде, че колкото и да я товариш отзад, имало някаква интерактивна връзка м/у предните и задните амортисьори, която запазва винаги хоризонтално купето. така ли е?
    Това го имах в Дедрата, автоматично падаха, ако натваря вагона ...

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от ALFonsOlder Покажи съобщение
      бях чел някъде, че колкото и да я товариш отзад, имало някаква интерактивна връзка м/у предните и задните амортисьори, която запазва винаги хоризонтално купето. така ли е?
      Това се ползва масово на нови автомобили (предимно комплектовано с фабричен ксенон), не е голяма екстра, 2 потенциометъра на преден и на заден носач... и се чупяяяят по дупките ни яко.

      При нас са врътки... комбита има с нивомати но там е друга бирата.
      Welcome to the real world

      Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

      Comment


      • #18
        да разбирам ли, че моето комби е с такава екстра. или да почвам да товаря, пък то ще си покаже )
        sigpic156 SW 2001 бивша.

        Comment


        • #19
          Е какво има до волана в ляво?
          Инак как се познава дали има нивомат - да каже който има такъв
          Welcome to the real world

          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

          Comment


          • #20
            Китайски са, но поне са вземани и слагани от Лисан, за момента нямам оплаквания от сервиза му не вярвам да са сложили различни крушки.
            156 2.0TS '99

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от Ghosta Покажи съобщение
              Здравейте,

              наскоро сложих ксенон на късите светлини на моята 156, но се появи един проблем.

              Тъй като доста заслепявах хората, се опитах да регулира светлините, да не бият толкова горе. Нямаше проблем с десния фар, но с левия не успях.

              Реално проблемите са два:
              - при самото регулиране с врътката, фарът реагира, но в много малък диапазон и се усеща едно прещракване при движението. В един момент въртенето не може да продължи, въпреки че все още светлината е високо. Също, фарът не реагира при регулиране от купето, моторчетата се чуват че работят. При другия фар няма проблеми, върти се и регулира много добре.
              - вторият проблем е че има второ светло петно, над линията на основното, което е достатъчно ярко да заслепява хората. Реално дори и ръчното регулиране да работеше коректно не би било достатъчно да се свали това второ петно. При другия фар няма такова.

              Въпросите ми са как да ремонтирам ръчното регулиране и на какво може да се дължи това второ светло петно, в левия фар?

              Благодаря за помощта и съветите предварително.
              Левия фар като застанеш пред колата или като си в колата ?
              В първия случай - това е нормално - петното е да ти осветява знаците и ако не ходиш във Великобритания няма да пречиш с това на никой.

              Моторчето за регулиране прищраква когато е нужно повече усилие от колкото то може да упражни, някаква защита да не се счупи може би.
              Понеже депо фаровете са си не добре фокусирани по принцип, ако искаш да го свалиш още надолу светлинния сноп можеш да слагаш шайби на горния болт на фара, най-вероятно ще ти трябват няколко шайби на фар . Няма да стане красиво но поне няма да светиш на другите в очите.
              P.S. И аз съм с депо фарове , но не разчитам на техните рефлектори , взех само за да са нови и да монтирам вътре моримото би-ксенон прожектор.
              ...

              Comment


              • #22
                Да не отварям нова тема ще питам тук!
                Става въпрос за фаровете и най-вече на регулиране от вътре с бутона! До сега нямах никакви проблеми, до вчера когато исках да ги вдигна малко (по принцип седят на 2, исках на 1 или 0) но се вдигна само десния фар левия не иска! Когато ги сваля на максималното на 3 и двата се регулират и когато искам да ги вдигна като дам на 2 се вдигат и двата, но вече на 1 и 0 се вдига само десния!
                Като когато го сложа на 1 и 0 десния се чува машинката на секунда докато го вдигне а левия продължава да се чува и все едно се мъчи машинката? Та дайте идеи, хлабава връзка, нещо да е излязло от някоя дупка ако съм влязъл
                По пътя на логиката работи що сваля и се вдига от 3 на 2 и обратно но по нагоре не ще и се мъчи...Идеи?
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment

                Working...
                X